18 nov 09

jag funderar på att rymma hemifrån. hela tiden när jag spenderade tid hemma hos Jakob så var det ett jävla tjat på att jag inte var hemma. och nu när jag är hemma, nej då ska det hålla på att skrikas om varenda jävla sak jag gör. t.ex jag satt imorse och försökte skriva klart den där jävla historia uppgiften och allt flöt på huur bra som helst, men nej då kommer mamma och säger att hon ska gömma datorn för hela dagen för jag inte är sjuk? jag vet inte jag med sen när höjde dom gränsen för feber till 38,3? ingen aning, sånt får man inte gömma för mig.

hursomhelst, så verkar det inte som jag duger, jag äter tydligen ingen mat längre (jag äter mest i hela familjen och får också klagomål dagligen för detta) dags att bestämma sig kanske? stanna hemma och sluta leta fel, eller skaffa mig ett eget boende och slippa skiten...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0