14 nov 09

idag har jag för första gången i mitt liv handlat kläder enbart tills kvällen, inget annat syfte. jag slog till ganska rejält med måste jag få säga. Klackskor , linne , väst och armband blev det. 
                                    
men innan denna fynd-tur så spenderade jag några timmar på UKK, där årets gymnasiemässa höll hus, i entrén tillsammans med martina, vi skulle välkomna och eventuellt hjälpa alla med frågor om de hade några, och klistra på dem en lapp som det stod gymnasie mässan 09 på. otroligt kul verkligen, jag hade inte så höga förhoppningar om denna dag faktiskt, kul att de visades bli raka motsatsen! hoppas nu bara att kvällen blir en lika stor överaskning!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0