16 mars 09

men guuud asså en sån underbar dag. tänka sig.

var förbannat nära att boka 3 veckors semester till indonesien idag. hade ju suttit fint, nu när kroppen är i form så att säga. vad kan möjligen gå snett? börjar faktiskt undra om det kanske finns något allvarligt fel på mig, inte bara psykiskt utan fysiskt.. farbror doktorn har inte sagt nåt iallafall, så det verkar ju vara chill.

imorgon är det bannemej skola som gäller. pappa drar till köpenhamn över dagen för att hälsa på sin vän söderman. så jag undrar jag om jag ska leka glädjeflicka och sova borta ännu en natt och åka tåg med honom imorgon. hoppas bara jag håller mig ifrån toaletten på tåget imorgon ba.

du gör mig varm av att bara titta på mig. jag är  k ä r

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0