15 mars 09

dagarna går fort. imorgon är det prick en månad sen babe vart 20 år, känns som nyss. så snart, innan man vet ordet av det kommer snön ha försvunnit och jag planerar mitt midsommar firande.

igår åkte jag med lisa ner till diaz för att fira bröderna, och att sebastian kommit hem. vi åkte hem med 21.40 bussen för de skulle in på krogen och vi tänkte supa med grabbarna. ett fel bara; de kom aldrig till månkarbo. dissade två gånger satte vi oss vid mitt matbord och pratade tills halv ett, då jag knappt kunde hålla ögonen öppna.

babe var mysig imorse, och pratade i sömnen. h3h3

ville bara skriva att ingen i hela jävla världen förtjänar att förlora sitt hela hus pga en brand. alla minnen, alla saker, allt försvinner för elden är glupsk som en gnu.

Kommentarer
Postat av: jessica

nej det är sant de. fy faan vad hemskt!!!! :/

2009-03-15 @ 12:45:58
Postat av: Anonym

eld borde inte få finnas!

2009-03-15 @ 19:16:22
URL: http://sajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0