12 mars 09

grattis isabell sjutton bast.

fjärde dagen hemma nu då. febern kom tillbaks vid sju imorse, så tack för jag fick sova en hel natt iallafall. Jakob var trevlig och gjorde mig sällskap för andra natten i rad, en ovanlig, men mycket välkommen händelse.

har gjort undan massor med skolarbete idag också. slängde ihop en novell som skulle vart inne typ 12 februari, och en fördjupningsuppgift med d day imorgon. men sen fungerar inte lärarens mail som den ska, och det gick inte att skicka arbetet. så typiskt.
har en super stor matteuppgift tills imorgon också, som jag halvt har börjat titta på meeeeeen är inget mattesnille.

vem ska kolla på melodifestivalen med mig på lördag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0