1 mars 09

vasaloppet idag då. äntligen, för det betyder att skidsäsongen är typ över och att allsvenskan börjar snart. och ett litet inofficiellt nyårslöfte jag har är att kolla på minst två matcher. Gefle-IFK är given, jag tar med mig Jessica. Kanske som en tidig julklapp?

kvällen igår sög ju..var ju ingenting som hände och Jakobs dator lade av precis när vi äntligen fått igång filmen. Men ptja, somna halv elva en lördags kväll ska men ju inte klaga på. Nästa helg, jag kommer nog strypa mig själv om ingenting händer då. Fanny fyller år, så nåt måste vi väl kunna skrapa ihop.

idag åker pappa och jobbar igen. Han har vart hemma sen 7 december. Kan tänka mig att det måste vara jobbigt att gå tillbaks. Kommer sakna mannen, som har mjuknat och visat en riktigt trevlig sida av sig själv.

Kommentarer
Postat av: Anonym

jodå:) självklaart måste vi det :)

2009-03-01 @ 11:33:01
URL: http://sajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0