31 juli 09

danmark var nice, metallica var ännu mera nice, förutom att jag fick kramp i ryggen och fötterna så jag kunde inte stå framme vid scenen med thomas med h och hans norska vänner. men men, sitta på Jakobs fötter dög fiint det med.
bodde på ett förjävla onice hotell utan dusch och wc på rummet, det ska kännas att man lever är ju mitt motto då så passande.. ännu bättre blev det när man hällt i sig några öl, pissnödig som ett helvete öppnar dörren och inser att HELA korridoren ända ner till toaletten, är täckt med spya. Japp, nice.


imorgon, eller typ om sju minuter är det första jävla augusti, 19 dagjävlar tills skolhelvetet börjar igen, men flås-eva och alkis-åsa, måste jag ens skriva att jag älskar skolan? med godkänt i fem ämnen så märks det tydligt tycker jag!

 bilder från metallica resan kommer upp snarast.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0