äntligen fredag?

trevlig natt, verkligen. fick nog iallafall sova sammanlagt 3 h. inte illa pinkat, stackars Jakob som låg bredvid och fick höra alla mina klagomål klockan tre på natten bara. åååh min mage vägrar ge upp, och det tänker inte jag heller göra. stannar hemma från skolan idag och missar därmed mitt planerade äventyr med Jessica ikv'äll, det suger för jag hade verkligen sett fram emot det. hoppas nu bara på guds mirakel så det blir av ändå..

imorgon måste jag vara frisk! då är det faktiskt party..då kan min mage väl ge med sig tycker jag.

ska till nån tant idag och prata om hur jag mår, kolla om mitt huvud är orsaken till magens alla problem?

längtar tillbaks till vietnam också, låg och kollade igenom mina bilder jag har kvar på telefon, inte ett smart drag.. troligvis kommer mestadels av alla mina pengar detta år gå till mat och resor, hoppas jag. Kläder också såklart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0