sportlov

Helgen har gått snabbt. En helt  u n d e r b a r  helg!

I fredags åkte jag med Jakob hem från Uppsala, han har vart på kurs och jag slutade tidigt. Stannade till i Månkarbo för jag skulle packa lite saker att ha med mig, då jag skulle vara i Tierp hela helgen. Sen vart det hemma gjorda hamburgare med Jakobs familj.

Lördagen började lugnt, sen ramlade det in folk som ville fira Jakob. Det åts massor med smörgåstårta och kakor, sen runt nio bäddade vi ner oss i soffan och kollade på film, supermys!

Söndag, bjöds på mat hemma i Månkarbo, sen myskväll hos Jakob med chips och läsk.

Måndag fyllde Jakob 20 år. Jag bjöd på pizza och gav han en biljett till Big Comedy i april. Sen ännu mera tårta hos Janne på kvällen, då mamma och pappa också hängde på.

Imorse tog vi sovmorgon, Jakob var ledig så jag åkte hem kl 10.

Ikväll kommer  J u l i a  hit, härligt!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Blir det dansa nakna på bordet ikväll elle?

2009-02-20 @ 11:54:12
URL: http://sajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0