27 feb 09

busade till det riktigt och körde både till och från skolan idag. gick riktigt bra, första gången jag körde i Uppsala. Händer ju lite mera där än i Tierp och Månkarbo, om man säger så.

Skoldagen gick fort och jag knallade ungefär 45 minuter tidigare för mamma och pappa hade inte tid att vänta längre. Ska skriva projektarbete på svenska med tema fördjupning. Hm funderar allvarligt på att jämföra en film som är gjord av utifrån en bok. Frågan är dock vilken bok/film. Var inne på Harry Potter, men shit, verkligen inte min stil.

Ikväll skulle ju hela klassen festa, men ALLA dissade. Jag och Fanny var aspepp och alla bara dissade. Men vad falls, att sitta vid datorn en fredags kväll är ju inte fyskam det heller.....

Imorgon däremot, då blir det bowling med grabbarna. Härligt, en liten get togheter efter lång tid ifrån varandra.


psst. du är söt, fin och jag blir helt varm i kroppen när jag ser dig.

Kommentarer
Postat av: Julie

fler än ni som blev mobbade! allra minst idag.

2009-02-28 @ 11:17:45
URL: http://juliejulio.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0