11 dec 09

jag ligger i min säng och myser, helt själv, förutom jakobs dator då.. han är i sthlm på In Flames konsert, där både Killswitch Engage och Dead by April skulle vara förband, lite avundsjuk på det ena bandet ba. men jag fick ett sms där det stod något som jag länge misstänkt, nämligen att DbA är värdelösa live, de låter som ett pojkband. tji fick ni!

angående imorgon, jag ligger ju på min 20 sjukdag nu, och känner att det blir antagligen 20 till om jag går fullt ut imorgon och party like a rockstar. bryr jag mig? NJA får bli mitt svar där..egentligen gör jag ju det, men ändå, vad missar man på de sista veckan i skolan liksom? inte så mycket. okej, jag kommer köra fullt om min kropp pallar. just nu är en strapats mellan mitt hus och ICA för ansträngande. hur långt är det från station till Hangloose?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0