19 april 09

huvudvärk, eller vilken som helst annan värk, är inte välkommen på helgerna. den är inte välkommen alls, men speciellt inte på helgerna. himla typiskt.

jag var på 18 års kalas hos Linus igår, var trevligt folk där, jävligt långt att gå till Jakob sen, hihi. (de bor grannar) men skulle ju inte sova där, så det spelade ingen roll. men som sagt, fick världens migrän huvudvärk så jag gick dit och insåg att jag skulle behöva sova där för jag inte skulle palla åka buss. men fick skjuts hem imorse, så fick avsluta min sömn i min egna säng iallafall..

idag åker pappa och jobbar igen, förhoppningsvis sista gången, sen blir det sommarlov för honom. fuskit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0