11 mars 10

jag kan ju bara påpeka att det här med att ligga hemma hela dagarna inte alls är underbart. visst, skönt med sovmorgon ibland, men då är man iallafall frisk! det är med att gräva en grop undersöker jag nu, hur länge man slipper vara vid medvetande..

allt blev balle nu i helgen, jag skulle ju faktiskt uppskatta att komma iväg lite, Ullared kanske inte är skitspännande men det är bättre än jävla månkarbo iaf. eller bara grejen att kunna åka hemifrån, inte på fyra dagar, nejnej väldigt skoj.


vilka läser min blogg? jag känner inte såhär många människor, vad jag vet.


Kommentarer
Postat av: Jenny

jag läser den lite då och då :)

2010-03-16 @ 21:06:15
URL: http://dancewithmee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0