27 jan 10

folk jag växte upp med fyller numera 19 år.. det var ungefär för sex år sen i mitt liv riktigt gammalt, det var mina äldsta kusiner och de var påväg att snart få barn enligt mina föräldrar. herregud, snart är jag också så gammal sen innan man hinner blinka sitter man där med nån mongolid unge och golf istället för volvo, bara för jakob har börjat knarka och jag lider av nån allvarlig cancer..positiva klubben

nej men det är ju klart som fan man blir less när allt går emot en? till och med teknik prylarna börjar lägga av nu för de är less, men en nyhet till dig min kära teve, jag gillar inte dig så mycket heller!

sen får jag sån dödsångest när jag har status online på msn, då är det så uppenbart att man är där, så då vet alla att man ignorerar att svara istället för att faktiskt inte vara där? men ändå..inte för att nån bryr sig om man har away som status heller (har glömt vad det heter på svenska för mitt msn är engelskt)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0