24 jan 10

vilken konstig dag detta var. jag flydde fältet till jakob sent igår bara för att få en puss i pannan. gick bra, förutom att det inte fanns varmvatten i duschen och jag frös ihjäl när jag väntade på honom vid stationen. men det ska kännas att man lever.

och tack till den som tagit bort min smärta i ryggen! jag känner mig levande igen. hoppas detta håller i sig nu, annars gräver jag en grop som jag kommer ligga i en hel del.. men denna vecka är fylld med stress, läxförhör och jag hoppas på träning!

sen har min ny-gamla mobil lagt av också. så jag funderar på att investera i ett abonnemang tillochmed, för att ha råd att köpa en ny mobil. någon som vet något om Nokias X6?


Kommentarer
Postat av: Lisa

Jag har aldrig tyckt om det :P

Men ja, klart det var kul ju! :)

2010-01-24 @ 21:01:31
URL: http://marialisa.blogg.se/
Postat av: Anonym

va det inte du som inte orkade åka till fanny och som hade för ont i ryggen för att röra dig? va de inte du som inte FICK åka någonstans för att du varit sjuk? du är ju lika mycket borta hos jakob som hos fanny..

2010-01-26 @ 18:44:08
Postat av: linn

moget att vara anonym?



varför ska jag ens försvara mig? olika saker att åka till sitt andra hem än att åka bort?

ni är så otroligt töntiga så som ni håller på. varför skulle inte min mamma kunna säga åt mig att stanna hemma för att jag är 18 år? varför är ni på mig som en annan jävla igel helt plötsligt när det aldrig verkat aktuellt att haft mig med förut? känns det jobbigt att jag har andra vänner än de i klassen? förstår inte varför ni bitchar, väx upp.

2010-01-27 @ 21:41:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0