16 jan 10

godmorgon...

 under natten har jag sovit så sjukt dåligt. jag har legat och tänkt på vad jag vill göra med min framtid. jag kollade in reseledar jobb på internet, och är fast besluten om att det ska jag prova på efter gymnasiet!

 pappa började också prata om att det finns en möjlighet att hyra en lägenhet för ca 2000 kr/mån här i månkarbo, och jag blev så galet taggad. på sista tiden, ungefär sen min födelsedag har jag blivit galet kär i jakob, förstår inte vart det kom ifrån, jag har under våra snart fyra år aldrig vart såhär kär i honom? knäppt, och läskigt, hoppas det inte försvinner bara. jag längtar du mer än nånsin att bara gå in på affärn för att köpa toalettpapper t.ex. det livet kommer jag prova på nu, från idag ska jag bo hos honom i några dagar bara för att få en paus hemifrån.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0