20 feb 10

ikväll får jag sällskap av min babe. mys i soffan står på tapeten, kanske håller oss uppe hela natten och kollar på OS, beror liksom på hur humöret och orken är. annars idag har jag vart grinig. kanske för martin är hemma, och bor på hotell.. inte direkt som att någon uttrycker sin saknad när han inte är här? jag tycker han kan stanna i norge några år till. lugnare här då, om ingen har lust att ge mig och Jakob en lägenhet. eller någon som hjälper mig att tvinga honom söka andra jobb än el jobb. ge upp.


Kommentarer
Postat av: Sandra

Hej! Den täcker precis rumpan så man kan väl säga att den är "medel"modell, mest vanlig kavaj skulle jag säga :)



/ Sandra

2010-02-20 @ 19:26:15
URL: http://sandrasaljer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0