18 feb 10

vilken underbar vecka! allt har flytit på alldeles för bra. skillnaden att åka tio minuter till skolan än 1½ timme, bara för min hälsa är enorm. sjukt skönt att slippa denna stressade mage!

jag var till söderfors herrgård igår, för att kolla läget och om jag evt. skulle göra min praktik där. men njaaa, jag är en ganska glad och livlig person av mig för det mesta, och det där var min raka motsats, sååå sömnigt! usch. så jag åkte in till Uppsala för att prata med Jonas på Levi's, men den skitungen hade skaffat dig en praktikant redan, jävla arbetsförmedlingen! så nu verkar det bli Café Corner i tierp. kan nog fungera det med..

imorgon är det fullt upp, skola till tre, sen duscha & fixa, kalas för Jakob sen avskedsfest för Fille!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0