15 feb 10

jag har lagt alla tankar på barn åt sidan. inte för de har vart så intensiva, men ändå. jag har mina tre små pojkar på the sims, och de håller mig upptagen alldeles lagom mycket.. men jag tycker tre barn är fel, det blir alltid en över. två eller fyra är bättre anser jag.

hursomhelst, så gick jag min första dag idag på Högbergs, helt okej! as god skolmat, tio gånger bättre än på GUC (inte så otippat dock) så ni tierpare, sluta klaga på maten! jag hamnade i en söt klass också 14 pers, en kille, vart känner jag igen det ifrån?

baby fyller år imorgon också, har lite ångest för jag har egentligen inte köpt någe till han. jag ska laga en god middag med hans favorit, korvstroganoff hade jag tänkt eller så blir det någon romantisk restaurang när jag fått pengar, så kör vi alla hjärtans dag då med..blev inte av igår liksom.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Hmm, undra om det kan vara en 4a.. Har skorna nere i Tierp så kan inte kolla heller! Men jag ska ta reda på det :D

2010-02-17 @ 19:43:18
URL: http://johannacamilla.blogg.se/
Postat av: Johanna

Hmm, jag har skorna nere i tierp just nu så jag kan inte kolla.. Men storlek 37 är iallafall en 5a. Så 36 kan vara 4,5 skulle jag tippa på :)

2010-02-17 @ 19:46:08
URL: http://johannacamilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0