28 okt 09

min kille jakob, lider av ett syndrom (känningensomhelstnödattpratameddinflickvän-syndromet) som gör att han slutar prata i några timmar per DAG, detta är väldigt jobbigt då han säger åt mig att vara tyst med honom, vilket, ni som känner mig är ganska dålig på att göra, oftast...


hursomhaver så blir det fest imorgon iallafall i gamla (goda) karlholm, många minnen, ungefär 400 personer ska befinna sig där och det talar ju för fylleslagsmål. därmed känner jag inte för att dricka särskilt mycket, dels för det är en torsdag, dels för det kommer finnas folk födda 95, om inte yngre där, och då vill man vara en förebild för småfolket, och dels för det är en helg efter denna kväll som kommer kunna bjuda på mycket...


sen när det kommer till finanser, har jag som privatperson fått utstå en smärre ekonomisk kris sen ungefär juni, denna kris kommer hålla i sig iallafall november ut, sen blir det andra bullar (hoppas jag) då det kommer en födelsedag inom kort. då ska jag ha fest, eller jag och mina vänner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0