20 okt 09


Sitter och funtar på lite saker.. t.ex när jag blir arton barre, om ca sju veckor, får jag lite pengar. en del av dom ska jag självklart spendera på resa, men jag är också ruggit sugen på en tatuering. antingen en pussmun, som den på bilden, på insidan underarmen. eller en text med nåt viktigt för mig på insidan vaden eller på foten. men grejen är ju att jag har ingen viktig och häftig textrad att skriva, kan ju inte direkt skriva "kebabrulle" för den har ju jag gjort slut med..



annars idag har jag bara sovit och sovit, åkte på en äcklig endags migrän tror jag, mått skit iallafall. men har kämpat med att jobba lite matte, såna där konjuktaakregler eller vad de heter..gick bra tills det slutade gå bra ungefär kan man säga. men mindre än en vecka  kvar på denna skolvevecka så är det lov! PARTY

 


Kommentarer
Postat av: a

Amor vincit omnia , den tkr ja väldigt mycket om. passar på dej din kärleksmuff! :)

2009-10-22 @ 19:29:30
URL: http://magicsecret.blogg.se/
Postat av: Jenny

en pussmun på underarmen är skitsnyggt! :) har oxå tänkt på det. hihi :)

2009-10-27 @ 18:10:50
URL: http://dancewithmee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0