5 mars 09

en stor dag för felicia,som blir 19 år idag, stor flicka.

spaghetti och köttfärssås x2 idag. fungerar väl, men ingenting jag skulle kunna äta två gånger varje dag.

min sms kompis natalie har hållt mig bra till mods idag, och kommit överens om att kiss roffe är ingens favorit. (även kallad min busskompis)

facebook.är det nödvändigt att ha det eller? har fått massa mail om det att folk blivit vän med mig fast jag inte ens visste att jag existerade på den sidan. men tydligen. lite pinsamt dock att bli vän med alla för att få kontakt?

Kommentarer
Postat av: jessica

jag har inte heller facebook. och det där med kontakterna det har att göra med msn bara. man flyttar liksom med sig de kontakterna man har från msn till facebook om man skaffar sig än. så du existerar inte där än om du inte vill :)

2009-03-05 @ 17:57:35
Postat av: sara

haha, pissroffe har till och med jag hört talas om. och jag åker inte ens buss. räknas man som kändis då?

2009-03-06 @ 00:07:42
URL: http://hejalasse

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0