3 mars09

börjar väl med att hälsa sjöbergs välkomna tillbaks till verkligheten. emma är ju inte den som blir svart heller så det känns ju bra att jag bara blev halvbrun när jag åkte iväg.

ska vara ärlig, vår resa till vietnam vart inte alls som väntad. dagarna gick super segt, och magen gjorde så man inte kunde bege sig iväg nånstans längre än gång avstånd till en toalett. blev inte ens hälften så brun som jag trodde jag skulle bli, och blev inte brunare än en vecka på Lanzarote. Total flopp.

Därför, kollar jag på en 3 veckors resa till Vietnam i december nångång. Jag beräknar att mina pengar borde ha kommit mig till hands då, och jag anser att 13.000kr för tre veckors paradis är det värt. frågan är bara om det finns någon modig människa som vill följa med mig? Billigare att åka två, och jag gillar faktiskt sällskap.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0