1 mars 09

Lejon äter bufflar.
Det behövs inte en hel timmes program tid för att konstatera det. Tummen ner för Animal Planets värdelösa program..




Jakob släppte dissar stilen och kommer hit. Dock nån timme ba, men bättre än ingenting. Ska försöka banka lite vett i huvudet på pojkstackarn. Vi kommer ju inte ses i veckan.

I veckan blir det att umgås med vänner. Alla var upptagna som satan förra veckan, så nu är det min tur. Jessica, Caroline, Lisa, Fanny, Louise och Sandra vill jag träffa! Alla är ju helt underbart gulliga mot mig. Behövs, med tanke på att mitt självförtroende är i botten just nu.


Kommentarer
Postat av: julie

jag vill också vara underbart gullig mot dig!:(

2009-03-02 @ 09:04:48
URL: http://juliejulio.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0