torsdag

phew. äntligen hemma. 1h lektion hade jag idag, Administration A. Arbetsplatsskissen är färdig och jag blev väldigt nöjd med resultatet, vart himla sugen att shoppa möbler själv bara!
mamma & pappa kom och hämtade mig vid skolan, Fanny & Louise tog skjuts ned på stan dom med. Har saknat er pullor. Sen kikade jag & mamma efter en såndär miniplattång, vart finns det såna? hittade ingen iallafall. Vart lite shopping iallafall, köpte ett par såna där jeans-leggins..vet inte om dom ska behållas dock.
Kl 13 var det advokaten som gällde, och det gick  toppen. Har fått datum för rättegång, men det måste jag inte skriva här känner jag.

ikväll ska jag nog hem till Jakob och se hur han bor nuförtiden, har inte varit där sen i söndags!(?)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0