söndag.

nu har det inte blivit mycket skrivit under helgen..
igår vaknade jag tillsammans med Jakob ungefär kl elva, då insåg jag att min mage mådde helt okej och tog därför min chans att åka in till stan och leta efter en BH, detta visade sig vara ett riktigt bra beslut, då jag hittade två stycken! härligt tänkte jag, men fynden var ännu inte slut. knallade in på Rut m.fl, debut för min del. Hittade en riktigt snygg tröja/klänning, grå stickad. Supermysig!

hemresan var ju den drygaste jag var med om. Kiss roffe satt på bussen, så Jakob och jag satte oss nästan längst fram för att undvika den hemska lukten, då sitter en väldigt pratglad busschaufför där som håller på och lär en annan att köra. Jävligt pratglad, skavsår i öronen.
Sen blev det pizza, eller ja, en halv pizza iallafall jag vågade inte käka så mycket med tanke på hur mycket mat magen fått på sistone.

kl 18 knallade jag ner till hallen för att fira den äldre halvan av fam Linde. 100 år tillsammans hade de fyllt, grattis hörni! vart kanske lite för många drinkar den kvällen, men vad gör man inte när det är gratis? haha nej. det var nog självförvållat ändå.. Men det var jävligt roligt brudar, lär göras om. Kanske inte så storskaligt dock.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0