Oprah

Oprah tipsar om sin favorit sak. En elektronisk bok från Kindler, där man kan laddda ned böcker för 9,99 $. Det verkar ju supersmart, men det kommer ju ta evigheter innan en sådan sak letar sig hit och funkar som det ska.

Tidags var super trevligt, Julia kom till tierp ungefär sex. Sen pyste vi hem och åt mat, bakade kladdkaka och kollade på Shawshank Redemption, helt ok. Somnade runt tolv, vaknade vid nio. Sen åkte hon hem vid halv elva. Effektivt umgänge kallas det hehe.
Sen på dagen åkte jag med pappa och handlade lite, övningskörningen var det viktiga. Sen åkte jag till Jakob och åt pizza, vi somnade halv nio?! Vilket kan medföra lite komplikationer, och det gjorde det. Halv fyra inatt, helt pigg, kunde inte somna om. En timme senare somnar jag med handen på Jakobs kind, söt.
Fick skjuts hem imorse kl halv åtta, plutten skulle åka till Uppsala och utbilda sig. Har övningskört lite idag och busat lite.

Parkerade bilen på parkeringen, satte mig med pappa och väntade hos frisören. Pappa sätter sig och börjar bli klippt, ungefär 40 minuter efter vi parkerat bilen kommer jag på att jag inte tagit med nyckeln ur bilen och därmed inte låst.. Precis där alla uteliggare håller till, tur att det var kallt idag och de hade bätte för sig, annars kunde vi få gått hem.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0