äntligen hemma.

efter 30 h långa, jobbiga timmar på akademiska sjukhuset fick jag äntligen komma hem.

allt började igår natt, när jag vaknade av en otrolig smärta. men lyckades somna om på något vänster. men sen var det samma visa när jag vaknade igen, men sminkade mig och fixade håret ändå och tänkte knalla till tåget, men insåg snart att det inte fanns en chans att jag skulle lyckas.
     kom ner till jouren i tierp kl 9, var klara där 11, då läkaren kommit överens med mig att skicka mig vidare till Uppsala eftersom det var en stark misstanke till att blindtarmen var lite arg. 12.40 skrivs jag in i Uppsala och behöver knappt vänta 45 minuter innan de kommer och lägger in mig på ett rum. efter det är det många prover som tas, besök på gyn för att utesluta attdet är äggstockarna som spökar, sen upp på en avdelning. jätte trevliga sköterskor hjälpte mig med värk och allt, och till slut somnade jag helt utmattad vid tio.
     vaknade upp nu imorse vid sex av att de skulle ta nya prover och byta dropp, vid tio fick jag veta att mina prover var back to normal och smärtan hade avtagit massor så vid 15.15 bestämde läkaren att skicka hem mig, men att jag snarast skulle uppsöka läkare om smärtan kom tillbaka.

ikväll kommer min älskling och pussar på mig. han är en ängel i många väder <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0