28 feb 09

ännu en lördag, mormor blir 65 bast idag. Hon bor dock alldeles för långt härifrån för jag ska kunna bjuda på kakor, skulle ju kunna skicka en burk..tror de skulle vara väldigt torra när de kom fram.

bowla ikväll då, verkar ju lite svajigt det där. ingen som ger svar tillbaka och jag kanske inte orkar klippa mina tumnaglar. Verkligen ett måste för maximal effekt ska uppnås.

Jakob sov här inatt och jag drömde helt sjuka drömmar. Utspelades i Lindvallen, där klassen var på skolresa, men det var mycket mera folk än det var i verkligheten. Så strippade lärarna..tur att vissa saker är drömmar.

Frågan om det är nån fest ikväll kvarstår ju också. Ge mig gärna tips!

Kommentarer
Postat av: Julie

vart är partyt!!!

2009-02-28 @ 14:06:04
URL: http://juliejulio.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0