25 dec 09

jag är inte bitter. jag fick schampo och 200 kr i julklapp av min familj. vad skulle jag göra utan Jakob? han tog sig samman i år och smällde till rejält med en digital fotoram till mig! super fin!

julen var inte lika bra på vissa sätt som förra året. sola och bada skulle jag kunna göra varje vinter, men fyfan så jag saknade jakob förra vintern. det är det som gör att nästa år ska han med utomlands!

ikväll blir det parey, gävle hemmafest eller uppsala har jag ingen aning om just nu. troligen uppsala om inte jakob ordnar så vi får vara hemma hos honom, men det tror jag inte vi får tyvärr. så ikväll ska jag fanimej ha roligt! kan inte bli så mycket sämre än mig krogen debut förra helgen. haha.


Kommentarer
Postat av: Sofia

ååh, jag visste inte att du hade blogg! Kul :) Saknar dig!

2009-12-29 @ 12:36:19
URL: http://sofiaamalia.blogg.se/
Postat av: Sofia

Aa, joel är ju så sjukt snygg!

2010-01-05 @ 23:35:39
URL: http://sofiaamalia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0