12 aug 09

en vecka till skolstart, en vecka tills stressen börjar igen..har ett riktigt jobbigt schema med tex psykologi tills halv fem på fredags eftermiddagar. ett ämne jag inte valt frivilligt dessutom!


helgen var ganska nice, vart påhoppad på många vis av en mycket konstig brud, som har en mycket konstig pojkvän, han hade liksom bara "glömt" säga att han var ihop med mig och en annan under tiden de var förlovade. vilken sörja skulle jag säga!
fredagen började hos kanita med brudarna, och ett gäng killar som gjorde det väldigt klart för oss att de hade match dagen efter, sen drog vi till bergstäkten i arvidsbo, inge vidare drag så jag åkte med min chaufför jakob fram och tillbaks med folk.
lördagen var seeeg, drog och kollade på ullfors kl tre, sen mat hemma hos elisabeth, en powernap på det sen var man fit for fight igen, blev ringvallen denna kväll, inge bra drag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0